צור קשר כללי

מלאו פרטים או צרו קשר




שלח

 
הדפס  
תזונה ודיאטה – כיצד להצליח ובגדול! – קובי עזרא
דיאטה ותה ירוק
ויטמינים
מבוא לתזונה
דחיית הזיקנה והורמון הגדילה
כושר גופני
מינרלים
התעמלות ופעילות גופנית
התעמלות ופעילות גופנית- חלק ב'
מחלות הנגרמות ע"י מחסור בויטמינים
ערכם התזונתי של מאכלי ט"ן בשבט
ויטמינים
השמנת יתר- פתרון והתמודדות
עיסוי רפואי יותר מסתם הנאה
שמן עץ התה מאוסטרליה
מחשבון תזונה-ערכים תזונתיים של מאכלי הפסח
השמנה וסיבות להשמנה
חיזוק המערכת החיסונית
מחשבון תזונה לחישוב מידע תזונתי
סגולות הבריאות של הדבש
ערכים תזונתיים של גויאבה
נוגדי חימצון על המדף הביתי
סגולות הבריאות של פרי האגס
סגולות הבריאות של התפוח
פיגמנטים במזון
ויטמין D
נוגדי חימצון מקטינים הסיכונים למחלות לב וכ
פרובויוטיקה ביתית
כל האמת על חומצה פולית
שמן הקוקוס
חלב
הפרדוקס של הבריאות
תה צמחים מעלי עץ הזית
שיפור איכות השינה באמצעות תזונה
הקשר בין תזונה לאסתטיקה- בריאות העור
מניעת מחלות חורף
סגולות הבריאות של האבוקדו
שמן אבוקדו
המצה השמורה שמעולם לא הכרתם
חלב צימחי
סגולות האבטיח
תמרים- ערכים תזונתיים
מחשבון קלוריות ומחשבון תזונה
הרעלת כספית
כושר – המתכון לאריכות ימים
גאדגטים ואפליקציות לבריאות
השפעת מורנגה על ייצור החלב של נשים מניקות
שימוש במחשבון קלוריות ומחשבון תזונה בזמן ביצוע דיא
ירידה במשקל תוך העזרות במחשבון קלוריות ותזונה
מחשבון תזונה (שהינו גם מחשבון קלוריות) לפי ארוחה -
זהירות דיאטה
איך לעשות דיאטה מהירה – דיאטה מהירה מבלי לצאת מהבי
הכל אודות הצרת היקפים, מיצוק וחיטוב

שימוש במחשבון קלוריות ומחשבון תזונה בזמן ביצוע דיאטה


מרכיבים חיוניים ומחשבון קלוריות בכל ארוחה
השוק רווי בדיאטות שונות להורדה במשקל, וכל יצרן או בעל שיטה מבטיח לקונים הפוטנציאלים תוצאות מזהירות שיבטיחו ירידה מהירה במשקל. אז אכן אפשר לרדת מהר במשקל, גם אם מכניסים לגוף רק אבטיח במשך תקופה, השאלה היא אילו השלכות יהיו לסוגי דיאטה אלו, מלבד הירידה במשקל. סביר להניח שהגוף יחווה נזקים חמורים, כתוצאה ממחסור גדול בחומרים. דיאטה לעיתים היא דבר מבורך, אך צריך להיות זהירים כשמבצעים אותה, ולהבטיח את בריאות הגוף על ידי צריכת כל החומרים שהגוף זקוק להם. שמירה על תזונה מאוזנת יכולה להתבצע בקלות על ידי
מחשבון קלוריות ומחשבון תזונה.

חומר הדלק של הגוף
אבות המזון הם חומרים עליהם אין הגוף יכול לוותר, והם מהווים חומר דלק חיוני לגוף. . באותה צורה בדיוק עובד הגוף שלנו. אם נחדיר לגופינו רק חלק מן החומרים להם הוא זקוק, בשלב מסוים הוא יתחיל לקרטע עד שיפסיק לתפקד. הפגיעה בגוף יכולה להתבטא במחלות שונות שלא תמיד ניתן לטפל בהן, כשחלקן יגרמו סבל גדול לחולה. אבות המזון כוללים: ויטמינים, מינרלים, שומנים, פחמימות וחלבונים.

חמישה אבות
המוכרים ביותר מבין אבות המזון הם קבוצת הויטמינים, הכוללת: ויטמינים מקבוצות A ועד E, וויטמנים מקבוצות נוספות. הויטמינים מסייעים בהפקת אנרגיה, בייצור הורמונים ובוויסות חומרים. המינרלים שומרים על מאזן הנוזלים בגוף, חשובים לייצור כדוריות דם אדומות ולבנייה של עצמות, שיניים ושיער. המינרלים מורכבים מחומרים חשובים שונים, כגון: ברזל, אבץ, אשלגן ועוד. באמצעות השומנים מפיק הגוף את האנרגיה הדרושה לו לביצוע פעילות גופנית, הם מהווים מאגר אנרגיה בגוף והם מסייעים בספיגת ויטמינים בגוף. השומנים מורכבים מחומצות שומן ומגליצרול. תפקיד הפחמימות הוא ייצור אנרגיה בגוף ובניית הרקמות. בתוך קבוצת הפחמימות אנו מוצאים את הפחמימות הפשוטות המכילות את החד סוכרים והדו סוכרים, ואת הפחמימות המורכבות, בהם נמצא את הרב סוכרים, כגון העמילן. החלבונים בונים רקמות בגוף האדם ומתפקדים כאנזימים בעלי תפקידים שונים. החלבונים מורכבים משרשראות של חומצות אמינו.

מחשבון קלוריות לכל ארוחה
כדי להבטיח ירידה בטוחה במשקל, מבלי לגרום לנזקים בלתי הפיכים לגופינו, מומלץ מאוד להשתמש במחשבון תזונה וגם מחשבון קלוריות, ולבדוק היטב את מרכיביה של כל ארוחה וארוחה. באמצעות בדיקה פשוטה, ניתן לראות מה הם המרכיבים של כל ארוחה וכמה קלוריות יש בה באמצעות מחשבון קלוריות אותו תמצאו באתר אינפודוק.




















הדפס